loading...
نت پیانو
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود نت آهنگ الهه ناز آهنگ ویدئو 2 2332 yones
دانلود نت آهنگ گل گلدون من برای پیانو 2 741 amir
دانلود نت آهنگ شکار آهو آهنگ دو نمونه ویدئو 1 609 azadeh_ya
نت آهنگ فریاد نمونه تصویری 2 1261 parniyan
نت آهنگ As Time Goes By از کلایدرمن نمونه آهنگ و ویدئو 0 363 farzadkamali
نت آهنگ ترانه ای برای آدلین - Ballad pour Adeline با نمونه اجرای صوتی و تصویری 0 441 farzadkamali
نت آهنگ نامه ای به مادرم - Lettre A Ma Mere با نمونه صوتی و ویدئو 0 601 farzadkamali
نت آهنگ عروسی عشق - wedding of love با نمونه صوتی و تصویری 0 787 farzadkamali
نت Couleur Tendresse از کلایدرمن با نمونه صوتی و تصویری 0 236 farzadkamali
نت Concerto Pour Une Jeune Fille Nommée Je T\'Aime از کلایدرمن با نمونه صوتی و تصویری 0 311 farzadkamali
نت آهنگ Dolannes Melody از کلایدرمن با نمونه صوتی و تصویری 0 274 farzadkamali
نت آهنگ Greensleeves از کلایدرمن با نمونه صوتی و تصویری 0 523 farzadkamali
نت آهنگ L`Enfant Et La Mer از کلایدرمن با نمونه صوتی 0 321 farzadkamali
نت آهنگ نوستالژی Nostalgy از کلایدرمن با نمونه صوتی و تصویری 0 439 farzadkamali
نت آهنگ Souvenirs D,Enfance از کلایدرمن با نمونه صوتی و تصویری 0 252 farzadkamali
نت Triste Coeur از کلایدرمن با نمونه صوتی و تصویری 0 210 farzadkamali
نت آهنگ Voyage A Venise از کلایدرمن با نمونه صوتی و تصویری 0 268 farzadkamali
دانلود نت آهنگ ای ایران آهنگ 0 681 farzadkamali
دانلود نت آهنگ بهار دلنشین آهنگ 0 790 farzadkamali
دانلود نت آهنگ سلطان قلبها آهنگ ویدئو 0 849 farzadkamali
فرزاد کمالی بازدید : 3971 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نت آهنگ گل گلدون من

نت آهنگ بسیار زیبا و معروف گل گلدون من که ساده سازی شده برای نوآموزان و هنرجویان پیانو به همراه یک نمونه صوتی اجرا شده با پیانو .
دوستان می تونن ویدئوی این قطعه رو با نوازندگی خودشون ضبط کرده و برای ما ارسال کنند تا در همین قسمت با نام خودشون قرار بدیم.

گل گلدون من شکسته در باد

تو بیا تا دلم نکرده فریاد

گل شب بو دیگه شب بو نمیده

کی گل شب بو رو از شاخه چیده

گوشه ی آسمون پر رنگین کمون

من مثل تاریکی تو مثل مهتاب

اگه باد از سر زلف تو نگذره

من میرم گم میشم تو جنگل خواب

گل گلدون من ماه ایوون من

از تو تنها شدم چو ماهی از آب

 

آهنگ ساز : فريدون شهبازيان

خواننده : سیمین غانم

ترانه سرا : فرهاد شيباني

 

دانلود نت آهنگ گل گلدون من برای پیانو

پسورد :  pianosheet.rzb.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 6,360
  • بازدید کلی : 144,906